söndag 27 november 2011

trööött

jag har varit hemma hos mamma å pappa och fixat med lite papper. skrivit ut min bostadstilläggsansökan bland annat. jag vart så trött när jag var där att jag somnade sittandes vid matbordet i köket, haha (typiskt mig) :P
är egentligen för trött för att skriva, men har ju lovat min ängel att jag skulle göra det! så det här gör jag bara för din skull! <3 
idag har jag mått okej iaf, inte alls lika mycket ångest som jag har haft de senaste veckorna, så det har varit skönt.. har träffat två underbara vänner idag oxå.
igår var jag hemma hos L och myste, har saknat henne jättemycket!
har ganska mycket att göra imorgon, ska väl försöka ta mig iväg till praktiken då oxå..
hoppas att jag får slippa den där hemska ångesten imorgon med.
nä nu ska jag sova tror jag, en cigg först bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar